"Сказка" балабақшасы жауапкершілігі шектеулі серіктестігі
Товарищество с ограниченной ответственностью детский сад "Сказка"

Іздеу

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Орта –үшінші педагог

 

Моториканы, біліктіні  және дағдыларды қалыптастыру.

Балабақшадағы балалардың қозғалыс белсенділігі үшін барлық жағдайлар жасалған: спорттық инветарьмен жабдықталған дене шынықтыру залы бар: үлкен модульдер, әртүрлі мөлшердегі доптар, арқан, уқалау тақталары, құрсаулар, ілгектер, ленталар, пластикалық сақиналар, гимнастикалық кілемшелер мен таяқшалар, үлкен және кіші аркалар, өрмелеуге арналған гимнастикалық орындықтар, тепе-теңдік жаттығулары, кегльдер және басқа қажетті жабдықтар.

Эмоционалды көңіл-күйді қалыптастыру үшін залда фортепиано бар. Барлық топтарда оңтайлы қозғалыс тәртібіі орындалады, тәрбиеленушілердің қозғалыс белсенділігін ұйымдастыру бойынша жұмыс күні бойы таңертеңгі гимнастика, ояту гимнастикасы, дене шынықтыру ұйымдастырылған қызметі, қозғалмалы, спорттық ойындар, дене шынықтыру минуттары арқылы жүзеге асырылады; ұйымдасқан және дербес білім беру қызметінде, жеке жұмыста, мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарымен тығыз ынтымақтастықта. Педагогтер барлық режимдік сәттерде қозғалыс белсенділігінің әртүрлі формаларын қолданады, бұл үшін әр жас тобында қажетті спорттық жабдықтары бар денсаулық бұрышы бар, сауықтыру жұмысының барлық бағыттары бойынша картотекалар ( таңертеңгі гимнастика картотекасы, саусақ, тыныс алу, артикуляциялық гимнастика картотекасы және т. б.) құрылды.

Табиғи және жасанды жарықтандыру қалыпты жағдайға сәйкес келеді. Барлық топтарда кварц шамдары бар, кварцтау кесте бойынша жүргізіледі. Медицина қызметкері санитарлық-эпидемиологиялық іс-шаралардың орындалуын бақылайды: дымқыл тазалау, кесте бойынша кварцтау, ыдыс жууға, жууға арналған жуғыш заттардың болуын. Ауыз су режимі сақталады, балабақша балаларға бөтелкедегі суды қамтамасыз етеді.

Балабақшаның жылдық жұмыс жоспарына емдеу – алдын алу жұмыстары енгізілген. Теңіз суымен және шөптермен (итмұрын шәрбаты)шаю сияқты, С-үшінші тағамды дәрумендеу, құрамында микроэлементтер бар өнімдерді қолдану, фитонцидтерді қолдану: сарымсақ, пиязды I тағамға, салаттарға, денсаулық амулеттері,  БФ кешеніне қосу, «денсаулық жолдары» мен жаққыштарды қолдана отырып, аяққа уқалау жасау, нүктелі уқалау, ұйқыдан кейін салқын сумен жуу, соның ішінде мойынды жуу, қолды шынтаққа дейін жуу (ұйқыдан кейін күніне 1 рет), эфир майларымен ароматерапия.

 

         Қатынастық білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру

Балалардың  қатынасты дағдыларын дамытуға, балалар іс-әрекетінің әртүрлі формаларында ауызша сөйлеуді дамытуға, сөздік қорын байытуға, балалар әдебиетіне деген қызығушылыққа көп көңіл бөлінеді. Қатынастық дағдыларды қалыптастыру, төмен және  белсенді сөздік қорын, сөйлеудің грамматикалық құрылымын, дыбыстық мәдениетті, баланың үйлесімді сөйлеуін жетілдіру ұйымдастырылған іс-әрекетті интеграциялау, заманауи технологияларды (ТРИЗ, мнемотаблицалар, акт, Синквейн) пайдалану, әдістер мен әдістерді қолдану арқылы жүзеге асырылады : ауызша (оқу, түсіндіру, жұмбақтар, жаттау және т. б.); көрнекі (тақырыптар бойынша дидактикалық көрнекі материал, мнемотехникалық кестелер, үлестірмелі материалдар және т. б.); ойын әдістері (әртүрлі ойындар, тосын сәт, саусақ, артикуляциялық ойындар және т. б.), практикалық (жұмыс дәптерлеріндегі тапсырмаларды орындау, сөздерді дыбыстық талдау және т. б.)

    Топтарда қатынастық  дағдыларды қалыптастыру үшін балалар көркем әдебиеті, балалар энциклопедиялары, көрнекі құралдар, үстел ойындары, театрдың әртүрлі түрлері, балалар жазушыларының портреттері бар кітап бұрыштары бар.Мұның бәрі пәндік қатынасты ортаны таңдауда  өздігінен жұмыс істеуіне ықпал етеді.

Танымдық білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру

 "Еркетай" балабақшасында танымдық дағдыларды дамыту, мектепке дейінгі тұлғаны дамыту, танымдық, зерттеу қызметінің негізгі дағдыларын игеру, ұжымда жұмыс істеу, қоршаған әлеммен өзара іс-қимыл жасау үшін барлық жағдайлар жасалған. Әдістемелік құралдар, сандық санау дағдыларын, геометриялық фигуралар мен пішіндер туралы идеяларды қалыптастыруға арналған жабдықтар, кеңістік пен уақытта бағдарлау; құрылыс, табиғи, қалдық материалдардан құрастыру; жанды және жансыз табиғаттың нысандары мен құбылыстары туралы білімді кеңейту; шығармашылық ойлауды дамыту. Балалар сезімдерді дамыту бойынша материалдарды игеру дағдыларын меңгереді, математикалық ұғымдармен танысады, табиғаттың табиғи әлемін біледі, өз денесін жаттықтырады.

 

        Шығармашылық білім, білік және дағдыларды қалыптастыру Шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін, эмоционалды-сенсорлық саласын, қиялын, ойлауын, көркемдік талғамын дамыту, ұлттық бейнелеу шығармашылығымен таныстыру арқылы патриотизмге тәрбиелеу. «Шығармашылық»  сурет салуды, мүсіндеуді, жапсыруды,  өнер туындыларын қабылдау және түсіну дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды, топта жұмыс істей білуді, қоршаған әлемге эстетикалық қатынасты; өнер түрлері туралы идеяларды, тәрбиеленушілердің өзіндік шығармашылық қызметін жүзеге асыруды қамтиды.

 

      «Еркетай» балабақшасында балалардың шығармашылық дамуына жағдай жасалған. Балалар шығармашылығына қажетті материалдармен жабдықталған музыкалық зал бар: фортепиано, синтезатор, музыкалық орталық, үлкен бағандар, сымсыз баған, балалар музыкалық аспаптары (домбыра, маракастар, дауылпаздар, металлофондар, ағаш қасықтар, сылдырмақтар, асықтар және т.б.), Көрнекі құралдар, оқу құралдары, қуыршақ театры, балалар мен ересектерге арналған костюмдер. Әр топта өздігінен жұмыс істеу балалар шығармашылығына арналған өнер бұрышы бар:модельдеу, жапсыру, сурет салуға арналған материалдар.

 

Әлеуметтік білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру

 Әлеуметтік дағдылар мен өзін-өзі оқыту дағдыларын игеру; қоғамдағы мінез-құлықтың адамгершілік нормаларын, сондай-ақ жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру; баланың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынас жасау қабілеті; дербестікке тәрбиелеу; айналадағы адамдарға құрметпен қарауды, өз отбасына тиесілілік сезімін, эмоционалды жауаптылықты, жанашырлықты қалыптастыру; қазақ халқының, сондай-ақ басқалардың тарихы мен мәдениетін білу және құрметтеу халықтар, Туған жер туралы идеяларды кеңейту; әртүрлі еңбек түрлеріне және әртүрлі кәсіптердегі адамдарға қызығушылықты қалыптастыру.

Балаларда отбасында және балабақшада өзін-өзі оқытудың әлеуметтік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру өмірді қорғауға және денсаулықты нығайтуға, әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған: мәдени-гигиеналық дағдылар мен дағдылар, мінез-құлық ережелері, оларды тәртіп пен күн тәртібіне баулу, тұлғааралық қатынастарды құрудың негізі болып табылатын этикалық нормаларды тәрбиелеу, отбасында және мектепке дейінгі ұйымдарда мейірімділік, зейін, қамқорлық және өзара көмек атмосферасын құру, жеке тұлғаның жайлы әлеуметтенуі, эмоционалды-адамгершілік қатынастар тәжірибесін жинақтау, балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде тәрбиелеудегі дәстүрлердің сабақтастығын қамтамасыз ету.

 

  Тәрбие мен оқытудың психологиялық-педагогикалық   жағдайларын жасау

Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі жанындағы Степногорск қаласының № 5 «Еркетай» балабақшасы» МКҚК жылдық жоспарға сәйкес жұмыс жүргізілетін педагог - психолог кабинеті жұмыс істейді. Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі педагогикалық үдерісті психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету жүйесінің негізгі мақсаты-балалардың толыққанды психофизикалық дамуына және олардың эмоционалдық әл-ауқатын қамтамасыз етуге бағытталған жағдайлар жасау. Мектепке дейінгі мекемеде педагог-психологтің табысты қызметі үшін психологиялық-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалған. Психологиялық-педагогикалық қызметті іске асыру шарттарына мыналар жатады: жұмыстың осы бағытын материалдық-техникалық қамтамасыз ету, ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету мыналарды қамтиды: педагог-психолог кабинеті, психологиялық күйзелісті түсіру кабинеті. Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығының психикалық және психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту, баланың жеке дамуын салауатты психикаға қол жеткізудің шарты және құралы ретінде сүйемелдеу.

Психологиялық қызметтің негізгі міндеттері:

1.Балалармен жұмыста әр жастағы даму резервтерін іске асыру.

2.Балалардың жеке ерекшеліктерін, олардың қызығушылықтарын, қабілеттерін, сезімдерін, қарым-қатынастарын, хоббилерін, өмірлік жоспарларын дамыту.

 3.Балалардың ересектермен және құрдастарымен нәтижелі қарым-қатынасының негізі ретінде баланың дамуына қолайлы психологиялық климат құру.

4.Балаларға, олардың ата-аналарына, тәрбиешілеріне, педагогтаріне уақтылы психологиялық көмек және қолдау көрсету.

Жұмыс келесі бағыттар бойынша жүргізілді:психологиялық–педагогикалық диагностика,түзету – дамыту жұмысы,психологиялық кеңес беру және ағарту,сараптамалық жұмыс,ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс.Педагог-психолог өз жұмысында инновациялық технологияларды пайдаланады: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, педагогикалық өзара іс-қимыл технологиялары,тұлғаға бағытталған өзара іс-қимыл, денсаулық сақтау технологиялары,ойын, интеграцияланған оқыту.

Түзету-дамыту жұмысы № 5 «Еркетай» балабақшасында жүзеге асырылатын түзету шараларының жүйесі:

* тәрбиеленушілердің танымдық қызметін жандандыруға және әлеуметтік-еңбекке бейімдеуге;

* балалардың психикалық даму деңгейін арттыру;

* олардың жеке жоғары психикалық функцияларын қалыптастыру (есте сақтау, зейін, қабылдау және т.б.);

* балалардың қоршаған әлем туралы білімдерін меңгеруі, оларда практикалық оқыту тәжірибесін және ақпаратты өз бетінше іздеу дағдысын қалыптастыру;

* балалардың эмоционалды-жеке және әлеуметтік дамуындағы кемшіліктерді түзету.

 * мектептің жетілуін қалыптастыру. Түзету-дамыта сүйемелдеу кезінде денсаулықты сақтау қағидалары:

* релаксация жаттығуларын, кинезеологиялық гимнастиканы, тірек-қимыл аппаратын нығайту жаттығуларын, көзге арналған жаттығуларды пайдалана отырып, үзілістерді ұйымдастыру;

* қиындық дәрежесі бойынша тапсырмаларды ұсыну тәртібін жоспарлау арқылы баланың шаршау дәрежесін реттеу (сабақтың қыздыру және қорытынды бөліктері негізгі бөлікке қарағанда жеңілірек болуы керек);

* баланың жеке ерекшеліктеріне сәйкес жұмыстың оңтайлы қарқынын таңдау;

* баланың дұрыс қалыпта болуын, қалам мен дәптердің орналасуын, көзден объектіге дейінгі қашықтықты және т. б.;

* баланың жасына және даму деңгейіне сәйкес келетін әр түрлі дидактикалық, көрнекі және ойын материалдарын қолдану.

        Педагог-психолог педагогтармен консультациялар мен тренингтік жаттығулар, сондай-ақ ата-аналар мен педагогтерге сұраныс бойынша кеңес береді. Диагностика балалармен психикалық үдерістердің даму деңгейін, эмоционалды-ерікті саланы, өзін-өзі бағалаудың жеке ерекшеліктерін, мектеп жасына дейінгі балалардың мектепке дайындық деңгейін зерттеу мақсатында жүргізіледі. Балабақшаның педагог-психологі жыл сайын тәрбиешілермен балалардың эмоционалды дамуының әртүрлі нұсқалары, мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық қиындықтарын жеңу мүмкіндіктері бойынша тренингтер өткізеді. Ата-аналармен «Балаларды балабақшаға бейімдеу», «Балалардың психологиялық ерекшеліктері»  (барлық жастағы балалар үшін) бағыттары бойынша жұмыс жүргізіледі. Балаларды балабақша жағдайына сәтті бейімдеу үшін педагог-психолог тәрбиешілер мен ата-аналарға үнемі ұсыныстар береді. Балабақшадағы білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық қолдау тәрбиешілердің кәсіби дағдыларын, ата-аналардың психологиялық мәдениетін қалыптастыруға кепілдік береді.

 

  Сонымен, білім беру және дамыту ортасы балалардың балабақшада жайлы болуын қамтамасыз етеді, олардың денсаулығын сақтайды. Дұрыс ұйымдастырылған ортаның арқасында әр бала өзіне ұнайтын іс-әрекетті таба алады, өзінің күші мен қабілетіне сенеді, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасауды үйренеді, олардың сезімдері мен іс-әрекеттерін түсінеді және бағалайды.

 

Жаңартылған күні: 26.07.2023 18:36
Құрылған күні: 27.06.2023 22:46

Текст