"Сказка" балабақшасы жауапкершілігі шектеулі серіктестігі
Товарищество с ограниченной ответственностью детский сад "Сказка"

Іздеу

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ҮЗДІК ЭРГОНОМИКАЛЫҚ ШЕШІМДЕР

  

Оқу үдерісінің эргономикалық-педагогикалық құрамдас бөлігінің рөлі психологиялық және әлеуметтік-мәдени әлеуеттерді іске асыру, білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, оқытудың жоғары сапасын қамтамасыз ету, білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, педагогикалық еңбекті сауықтыру үшін қолайлы жағдайлар жасау болып табылады.

Педагогикалық эргономика оқу ортасы факторларының келесі негізгі топтарын анықтайды:

 -физика-химиялық (температура, ылғалдылық, жарықтандыру, шудың болуы және т. б.);

- кеңістік құрылымдары (өлшемдері, пішіні, кеңістік элементтерінің бағыты); - техникалық-эстетикалық (пішіндердің, сызықтардың сұлулығы, мектеп жабдықтары мен жабдықтарының бояуы, түстердің эстетикалық қолданылуы, т. б.)

- әлеуметтік-психологиялық (тәрбиеленушілер арасындағы қарым-қатынас, топтағы жалпы әлеуметтік-психологиялық орта)

Оқу бөлмелері  мен жұмыс орындары барынша қолайлы жарықтандырылады, бұл тәрбиеленушілердің жұмысқа қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін үлкен маңызға ие. Жеткіліксіз жарықтандыру баланың психикасын және көру және есту өткірлігін, демек, балалардың жұмыс қабілеттілігін төмендетеді, бұл түзету және білім беру үдерісінің сапасына әсер етеді.

Шағынклимат

Бөлмелердегі шағын климат табиғи (өтпелі, бұрыштық немесе бір жақты желдету) және жасанды тәсілмен (ауа ылғалдағыштарын, рециркуляторларды пайдалану) бақыланады.

Біздің балабақшада топтық бөлмеден, жатын бөлмеден, дәретхана бөлмесінен, қабылдау бөлмесінен тұратын 10 топтық бөлме бар

Түзету-білім беру үдерісін оңтайландыру мақсатында топтық  бөлмелер орталықтарға бөлінеді.

        Бақшада әртүрлі дидактикалық материалдармен жабдықталған логопед кабинеті бар. Кейбір топтардағы жатын бөлмелері топтағы балалар санына сәйкес екі деңгейлі кереуеттермен жабдықталған, тығыз жарық өткізбейтін матадан жасалған перделер балаларға күндізгі ұйқы кезінде толық демалуды қамтамасыз етеді. Барлық жас топтарындағы жиһаз талаптарға сәйкес балалардың бойы мен салмағын СанПинді ескере отырып таңдалады.

 

      Интерьердің түс дизайны. Біздің балабақшада біз негізгі ережені ұстанамыз-негізгі аумақты алып жатқан түстер ашық емес, тыныш; ашық түстер ең аз аумақты алады, бұл маңызды бөлшектерге баса назар аударады. Топтардағы оқу жабдықтарының түс дизайны бөлменің түстерімен үйлеседі.

Білім беру үдерісіне қатысушылардың денсаулығын сақтау және нығайту мақсатында балабақша ғимаратында бассейн, спорт залы, музыка залы, бейне студия кабинеті, этнопедагогика кабинеті, логопед кабинеті, психология кабинеті жабдықталған . Топтарда сенсорлық бұрыштар бар, бұл бала мен ересек адам арасында оң байланыстың жылдам орнатылуын қамтамасыз етеді, бұл жұмыстың тиімділігі едәуір арттырады.

Өсімдіктердің оқу ортасына әсері. Еңбек жағдайларын жақсарту жүйесінде сауықтыру флорасын таңдау үлкен маңызға ие, ауа құрамын қалыпқа келтіруге, жүйке-эмоционалды және визуалды шаршауды жеңілдетуге, балабақша бөлмелерінің интерьерін эстетикалық безендіруге ықпал етеді.

 

Топтық бөлмелер үшін жабық өсімдіктерді таңдағанда, біз келесі критерийлерді ұстанамыз:

 - өсімдіктер белгілі бір жас тобының бағдарламалық талаптарына сәйкес таңдалады;

- өсімдіктердің иісі күшті, алаңдатарлық болуы мүмкін емес;

 - өсімдіктер аллергиялық реакция тудырмауы керек;

 - өсімдіктер дәліздерді жауып, терезелерді немесе шамдарды қараңғыламауы керек.

Топтық бөлмелерді көгалдандыру жалпы интерьермен үйлесімді үйлеседі.

Балабақша аумағында топтардың саны бойынша жабық верандалармен және шағын архитектуралық нысандармен жабдықталған учаскелер орналастырылған. Әр веранда жеке стильде жасалған.

Моториканы, қатынастық, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік білімді, білікті мен дағдыларды, өзін-өзі оқыту дағдыларын қалыптастыру.

Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степногорск қаласының № 5 «Еркетай»  балабақшасы» МКҚК 2 жастан бастап балаларды қабылдайды,  кіші жастағы балаларға арналған топтар бар.

Балабақшаның жұмысы баланың өмірін қорғауға және денсаулығын нығайтуға, пәндік-кеңістіктік даму ортасын құруға бағытталған. Балабақша аумағында және топтарда балалардың өмір қауіпсіздігі үшін жағдайлар жасалған, балабақшаның периметрі бойынша 12 бейнекамера, ғимарат ішінде 21 камера, оның ішінде кіреберісте 3 камера, екінші қабаттың залында 1 камера,екінші қабаттың жас топтары бойынша 17 камера орнатылған.

 

    МДБ Денсаулық сақтау кеңістігін ұйымдастыру 

Мектепке дейінгі мекемеде жас ерекшеліктерініктерін ескере отырып, балаларды сауықтыру үшін жүйелі іс-шаралар қолданылады. Балаларды сауықтыруда қатаюдың, серуендеуді сауықтырудың, әр түрлі түрлері қолданылады; элеутерококкты алдын алу қабылдау, кварцтау, теңдестірілген тамақтану, вакцинация, сарымсақ пен пиязын, үшінші тағамды С дәрумендеу, жемістер мен дәрумендерді, дәруменделген кисель, шайларды қолдану. Заманауи медицинадағы жоғары технологиялардың жетістіктерінің арқасында біз мектепке дейінгі балаларды сауықтыруда жаңа техникалық құралдарды қолдануға мүмкіндік алдық.

Ароматерапия заманауи «ЭФА» ультрадыбыстық аппаратымен жүзеге асырылады, ол әртүрлі аурулардың алдын-алудың және кешенді терапияның физиологиялық әдісі болып табылады, балабақшадағы ауаны табиғи және дәрілік препараттармен тазарту арқылы балаларды сауықтыруға көмектеседі.

Жалпақ аяқтың алдын алу үшін «Денсаулық жолдарымен» жүру ұйқыдан кейін түзету гимнастикасы кешеніне енгізілген. Аурулардың алдын алу мақсатында  нүктелі уқалау күн сайын күзгі-қысқы-көктемгі кезеңде ұйқыдан кейін сауықтыру іс-шараларының жоспары бойынша жүргізіледі.

Күннің сәулесі жетіспеген кезінде ультракүлгін (ультракүлгін сәулелену) аппараты қолданылады. Күндізгі ұйқы кезінде қолданылатын ылғалдандырғыштарға йод қосу теңіз ауасының әсеріне қол жеткізуге көмектеседі. Әр жас тобында заманауи Ляпко аппликатор массажерлерінің жиынтығы бар. Оның мыс темір, мырыш, никель инелері теріге тиіп, рефлекторлық механикалық әсер етіп қана қоймайды, сонымен қатар «өз дәрі-дәрмектерінің», яғни биологиялық белсенді заттардың қажетті мөлшерде шығарылуын ынталандырады.

Отбасы салауатты өмір салтын ұстанудың үлгісі болуы керек, үйдегі сауықтыру-шынықтыру шараларын ұйымдастыруы, физикалық қасиеттерін, спорттық жаттығуларға, ойындарға деген қызығушылығын дамытуы керек. Ата-аналар балалардың денсаулығын нығайту технологиясына белсенді қатысады, отбасымен өзара әрекеттесудің ресми және бейресми формалары қолданылады. Топтық ақпараттық-ағарту кеңестері оңтайлы пайдаланылады, олар «мейірімді кеңестер» түрінде көрнекі түрде ұсынылады (меңгерушіден , әдіскерден, медбикеден, психологтан, логопедтен, тәрбиешілерден). Тақырып әр түрлі: «Туған күн балабақшасында тойлауға рұқсат етілген өнімдердің тізімі», «Жазасыз тәрбиелеу», «Жақсы  ережелері», «Сіздің үйіңіз қиындыққа ұшырамасын» , «Балалар жарақаты туралы», «Отбасылық қауіпсіздік кодексі» консультациялар сериясы - үйде, көшеде және табиғатта қауіпсіз мінез-құлық негіздері бойынша, «Баланы қалай тамақтандырмау керек», «Жаңа оқу жылына арналған сауықтыру шаралары туралы ақпарат», «Мұрынмен суықты қалдырыңыз», «Баланы суықтан қалай қорғауға болады», «Сусындардың пайдасы мен зияны», «Қорқыныш пен фобия», «Балалар лексиконындағы әсем өрнектер».

Педагогтердің алдында баланың денсаулығын сақтау құзыреттілігін қалыптастырудың маңызды міндеті тұр, ол өзінің физикалық денсаулығына қамқорлық жасауды және денсаулықты сақтау негіздерін білуі керек.

  

Жаңартылған күні: 26.07.2023 18:40
Құрылған күні: 27.06.2023 21:47

Текст